МЕТА

**ознайомити педагогів із практиками, які допоможуть від-
новити внутрішні ресурси та віднайти ресурси зовні;
**спонукати оволодіти техніками для творчого самовіднов-
лення крізь призму музичного мистецтва;
**допомогти усвідомити унікальність та значущість кожної
людини в мікро- та макросоціумі;
**сприяти профілактиці професійного вигорання та емоцій-
ному розвантаженню педагогів.

МАТЕРІАЛИ

**метафоричні асоціативні картки «Креатив», автор Юлія
Луценко;
**порожні ємкості; сипучі матеріали; декоративне оздоблення,
як-от кольорові камінці, блискітки, перли; мішковина; кле-
йовий пістолет; двосторонній скотч; вологі та сухі серветки;
**аркуші паперу, ручки;
**тексти пісень на тему позитивного мислення;
**нотний стан та сім кольорових паперових нот із двосто-
роннім скотчем на внутрішній стороні — для кожного пе-
дагога.

АУДІОЗАПИСИ

**укр. нар. мелодія «Старовинна українська полька»;
**пʼєса «Глибина» у виконанні Євгена Хмари;
**пʼєса «Танець натхнення» Дмитра Красноухова;
**композиція «Доброго вечора, ми з України» у виконанні
оркестру «НАОНІ»;
**композиція «Сопілка», Dion;
**інструментальна композиція у виконанні бандури «Квітка-
душа»;
**фрагменти звучання барабанів, фортепіано, скрипки, дзві-
ночків та бубна за вибором музичного керівника.